Friday, July 4, 2014

End of Degree :)

ALHAMDULILLAH
ALHAMDULILLAH
ALHAMDULILLAH

Aku bersyukur sebab berkat doa dan usaha, Allah perkenankan doaku agar tamat degree dengan jayanya. InsyaAllah, aku masih menunggu result tapi semalam aku dah tamat VIVA.

Fuhhh. tu yang aku takotkan. Neves. Risau. tapi satu improvement aku tak sakit perut pon macam selalu kalau neves. hehehe. Allah nak bantu. Allah nak tolong. Itulah kekuatan DOA ibubapa dan sendiri :')

Thanks Miss Muna, my research advisor,
Thanks Teammate, Biya, Pikah, and Nana. Korang memang ohsem and sayang korang ketat2 !
Tulah perjuangan yang kita sama2 bertarung dgn perasaan penat, sakit, letih, mengantuk. Tapi dah sampai tahap ni dah pun. Glad to work with you guys. Love you all so muchooooo !
Thanks buddies, Ainol, Aida and Ada. Korang pon selalu bagi support kat aku. fuhhh. thanks made my day ;)

Tahniah jugak semua kawan2 yang memang kite semua sbb dah bjayaaaa habiskan semua nih. Stresss gile kan ? :'( And I bet, it will last time seeing you all. All the best dear bestfren and classmates :) Do love you.

Sesungguhnya kekuatan tu datang dari izin Allah :)

No comments: